Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze pełnomocnika ds. przeciwdziałania narkomanii w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni
Bogatynia, dnia 09.11.2017 r.
I. Miejsce wykonywania pracy - Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 29
II. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: resocjalizacja, pedagogika, psychologia, socjologia lub pomoc społeczna (dodatkowym atutem kandydata będzie Certyfikat Specjalisty Terapii Uzależnień z ramienia Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii).
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: minimum 4 lata stażu pracy.
- Znajomość przepisów z zakresu: kpa, ustawy o wychowaniu w trzeźwości, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, ustawa o zdrowiu publicznym, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie , ustawy o ochronie danych osobowych , ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej.
- Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedury administracji.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym charakterze.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
III. Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole.
- Wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, samodzielność, kreatywność.
- Doświadczenie w prowadzeniu postępowań w zakresie zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, oraz ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
IV. Zakres zadań ogólny:
- Zwiększanie dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej dla osób uzależnionych od narkotyków.
- Udzielanie rodzinom, w których występują problemy uzależnienia od narkotyków, pomocy psychospołecznej i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą w rodzinie.
- Wdrażanie i prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie przeciwdziałania narkomanii.
- Wspomaganie działalności instytucji, stowarzyszeń i osób fizycznych, służącej przeciwdziałania narkomanii.
- Współdziałanie i koordynacja działalności instytucji, stowarzyszeń i innych podmiotów realizujących zadania gminnego programu przeciwdziałania narkomanii.
- Podejmowanie interwencji w związku z naruszeniem przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości oraz występowanie przed sądem w charakterze oskarżyciela publicznego.
- Przygotowywanie, realizacja i rozliczanie gminnego programu przeciwdziałania narkomanii.
- Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
- Współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
- Przeprowadzanie analizy problemów narkomanii i stanów zasobów w dziedzinie ich rozwiązywania.
V. Warunki pracy:
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym, w budynku dwupiętrowym - bez windy.
- Praca administracyjno-biurowa.
- Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2046 z późn. zm.), jest niższy niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny, CV.
- Kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie i kwalifikację.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Kserokopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe.
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1182 ze zm.).
VII. Sposób i termin składania ofert
Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko pełnomocnika ds. przeciwdziałania narkomanii" w terminie do dnia 27.11.2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomione o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.bogatynia.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1.
Data ogłoszenia: 09.11.2017 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Podmiot udostępniający: | UMiG Bogatynia |
Źródło informacji: | Katarzyna Chmielarczyk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Tomek Kuczaj |
Data wprowadzenia: | 2017-11-09 13:33:59 |
Opublikował: | Tomek Kuczaj |
Data publikacji: | 2017-11-09 13:39:49 |
Ostatnia zmiana: | 2017-11-09 13:41:17 |
Ilość wyświetleń: | 2103 |