Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. realizowania inwestycji
URZĄD MIASTA I GMINY W BOGATYNI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
podinspektora ds. realizacji inwestycji
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe, magisterskie lub inżynierskie, pożądane w specjalności urządzeń sanitarnych;
- Minimum trzyletni staż pracy;
- Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia.
- Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3;
Wymagania dodatkowe:
Znajomość prawa w zakresie:
- Ustawy z dn. 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
- Ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych z późn. zm.;
- Ustawy z dn. 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane z późniejszymi zmianami;
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia z późniejszymi zmianami;
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z późniejszymi zmianami;
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać obiekty budowlane i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Realizowanie wymaganych przez właściwe przepisy prac związanych z prawidłowym rozpoczęciem, realizacją oraz zakończeniem zadań inwestycyjnych, w szczególności:
- sprawdzanie kompletności dokumentacji potrzebnej do rozpoczęcia zadania inwestycyjnego przyjmowanej od Wydziału Przygotowania Inwestycji i Wydziału Zamówień Publicznych;
- przekazanie wykonawcy terenu budowy;
- współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego i autorskiego nad realizowanymi inwestycjami;
- prowadzenie kontroli zgodności zakresu, jakości wykonania, terminu i kosztu realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych z zatwierdzoną dokumentacją techniczną i finansową;
- uczestnictwo w odbiorach prowadzonych inwestycji;
- przekazywania zrealizowanych obiektów do użytkowania;
- rozliczenia inwestycji;
- prowadzenia ( sporządzania ) okresowych sprawozdań z realizowanych inwestycji;
- przekazywanie Wydziałowi Budżetowemu dokumentów utworzenia środka trwałego OT w momencie zakończenia inwestycji zgodnie z terminem określonym w instrukcji obiegu dokumentów;
- współpraca i koordynacja robót w zakresie rozbudowy sieci ciepłowniczych z PEC S.A. w Bogatyni oraz sieci wodno - kanalizacyjnych z BWiO S.A. w Bogatyni.
Warunki pracy na stanowisku:
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny oraz CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 ze zm.);
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- kserokopie świadectw pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsług Interesanta Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. realizacji inwestycji" w terminie do dnia 26.06.2015r.
Dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1182 z późn. zm.). oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. Nr 1202). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.bogatynia.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia.
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
oświadczenie nr 1 (115.5kB) | ||
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej sie o zatrudnienie (103.8kB) |
Metadane
Podmiot udostępniający: | UMiG Bogatynia |
Źródło informacji: | Katarzyna Chmielarczyk |
Data utworzenia: | 2015-06-15 08:49:07 |
Wprowadził do systemu: | Tomek Kuczaj |
Data wprowadzenia: | 2015-06-16 08:49:27 |
Opublikował: | Tomek Kuczaj |
Data publikacji: | 2015-06-16 08:56:14 |
Ostatnia zmiana: | 2015-06-18 11:55:54 |
Ilość wyświetleń: | 3185 |