URZĄD MIASTA I GMINY W BOGATYNI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

podinspektora ds. realizacji inwestycji

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe, magisterskie lub inżynierskie, pożądane w specjalności   urządzeń sanitarnych;
  2. Minimum trzyletni staż pracy;
  3. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3;
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. Nieposzlakowana opinia.    

Wymagania dodatkowe: 

Znajomość prawa w zakresie:

  1. Ustawy z dn. 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
  2. Ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych z późn. zm.;
  3. Ustawy z dn. 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane z późniejszymi zmianami;
  4. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika  budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia z późniejszymi zmianami;
  5. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z późniejszymi zmianami;
  6. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać obiekty budowlane i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Realizowanie wymaganych przez właściwe przepisy prac związanych z prawidłowym rozpoczęciem,  realizacją oraz zakończeniem zadań inwestycyjnych, w szczególności:
    1. sprawdzanie kompletności dokumentacji potrzebnej do rozpoczęcia zadania inwestycyjnego przyjmowanej od Wydziału Przygotowania Inwestycji i Wydziału Zamówień Publicznych;
    2. przekazanie wykonawcy terenu budowy;
    3. współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego i autorskiego nad realizowanymi inwestycjami;
    4. prowadzenie kontroli zgodności zakresu, jakości wykonania, terminu i kosztu    realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych z zatwierdzoną dokumentacją techniczną i finansową;
    5. uczestnictwo w odbiorach prowadzonych inwestycji;
    6. przekazywania zrealizowanych obiektów do użytkowania;
    7. rozliczenia inwestycji;
    8. prowadzenia ( sporządzania ) okresowych sprawozdań z realizowanych inwestycji;
    9. przekazywanie Wydziałowi Budżetowemu dokumentów utworzenia środka trwałego OT w momencie zakończenia inwestycji zgodnie z terminem określonym w instrukcji obiegu dokumentów;
    10. współpraca i koordynacja robót w zakresie rozbudowy sieci ciepłowniczych z PEC S.A. w Bogatyni oraz sieci wodno - kanalizacyjnych z BWiO S.A. w Bogatyni. 

Warunki pracy na stanowisku:

Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny oraz CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 ze zm.);
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności;
  5. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. kserokopie świadectw pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsług Interesanta Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. realizacji inwestycji" w terminie do dnia 26.06.2015r.

Dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1182 z późn. zm.). oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. Nr 1202). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.bogatynia.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia.