Zarządzenie nr 97/2024 w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania pn.: Remont dachu budynku przy ul. Daszyńskiego 2 w Bogatyni
Zarządzenie nr 97.2024
Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
z dnia 15.04.2024 r.
Na podstawie art. 53 ust. 2 w związku z art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) oraz §5 pkt 4 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, zarządzam co następuje:
§1
W celu sprawnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Remont dachu budynku przy ul. Daszyńskiego 2 w Bogatyni, powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:
1) Adam Cebula - Przewodniczący;
2) Joanna Zając - Z-ca Przewodniczącego;
3) Piotr Wysocki - Sekretarz Komisji;
4) Michał Andrzejewski - Członek Komisji.
§2
Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonym zarządzeniem nr 185/2019 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 28 października 2019 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych.
§3
Zadaniem Komisji Przetargowej jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia.
§4
1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z dniem rozstrzygnięcia postępowania.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Piotr Wysocki |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Piotr Wysocki |
Data wprowadzenia: | 2024-04-17 12:16:10 |
Opublikował: | Piotr Wysocki |
Data publikacji: | 2024-04-17 12:20:08 |
Ostatnia zmiana: | 2024-04-17 12:20:14 |
Ilość wyświetleń: | 122 |