Zarządzenie nr 97.2024

 

Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia

z dnia 15.04.2024 r.

  

 

w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach trybu podstawowego.

Na podstawie art. 53 ust. 2 w związku z art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) oraz §5 pkt 4 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, zarządzam co następuje:

 

§1

 

W celu sprawnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Remont dachu budynku przy ul. Daszyńskiego 2 w Bogatyni, powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:

 

1)      Adam Cebula                                                                    - Przewodniczący;

2)      Joanna Zając                                                                    - Z-ca Przewodniczącego;

3)      Piotr Wysocki                                                                   - Sekretarz Komisji;

4)      Michał Andrzejewski                                                         - Członek Komisji.

 

§2

 

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonym zarządzeniem nr 185/2019 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 28 października 2019 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych.

 

§3

 

Zadaniem Komisji Przetargowej jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia.

 

§4

 

1.   Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.

2.   Komisja Przetargowa zakończy pracę z dniem rozstrzygnięcia postępowania.

 

§5

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.