Ogłoszenie o konkursie na stanowisko
DYREKTORA
Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej
w Bogatyni
I. Nazwa i adres podmiotu leczniczego:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, ul. Wyczółkowskiego 15,
59-920 Bogatynia
II. Informacja o zasadach udostępniania materiałów informacyjnych o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego:
Materiały o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego do wglądu w sekretariacie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bogatyni,
ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 13.00.
III. Stanowisko objęte konkursem:
Dyrektor Samodzielnego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
IV. Wymagane kwalifikacje kandydata:
Kandydaci ubiegający się o stanowisko objęte konkursem powinni spełniać wymogi określone w art. 46 ust. 2 ustawy z 15 kwietnia 2011 r ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2190 z późn. zm.) o działalności leczniczej oraz Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 6 lutego 2012 r.
(t.j. Dz.U. z 2018 r, poz. 393), tj:
1. Posiadać wykształcenie wyższe.
2. Posiadać wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora.
3. Posiadać co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy.
4. Nie być prawomocnie skazanym za przestępstwo popełnione umyślnie.
V. Wymagane dokumenty od kandydatów:
1. Pisemne podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem.
2. Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
3. Opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej.
4. Kserokopie dokumentów stwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska.
5. Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy.
6. Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych
w „Dziale IV. Wymagane kwalifikacje kandydata” lub zaświadczenie aktualnego pracodawcy o spełnieniu tych wymagań.
7. Inne dokumenty potwierdzające dorobek i kwalifikacje kandydata według uznania kandydata, w tym opinie i zaświadczenia o osiągnięciach i sukcesach zawodowych.
8. Informacje o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego opatrzoną datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu.
9. Aktualne zaświadczenie lekarskie wystawione przez uprawnionego lekarza o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku objętym konkursem.
10. Pisemne oświadczenie kandydata, o prowadzeniu działalności gospodarczej – załącznik nr 1.
11. Pisemne oświadczenie kandydata, o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – załącznik nr 2.
12. Pisemne oświadczenie, iż nie został wobec niego wydany zakaz pracy na stanowisku objętym konkursem oraz zakaz pełnienia funkcji kierowniczych związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenia dyscypliny finansów publicznych ( t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1458 z póź. zm.) – załącznik nr 3.
13. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, zgodnie
z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE 9 (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) – załącznik nr 4.
VI. Miejsce i termin złożenia wymaganych od kandydatów dokumentów:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w dwóch zamkniętych kopertach
w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, parter pokój nr 5, od poniedziałku do czwartku w godzinach: 7.30-15.30, w piątek w godzinach 7.30-14.00 w terminie do 15.11.2019 r. lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu). Na kopercie wewnętrznej kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres i numer telefonu kontaktowego a także adnotację o treści: „Konkurs na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bogatyni”. Na kopercie zewnętrznej kandydat umieszcza jedynie adresata: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni, ul. Daszyńskiego 1 59-920 Bogatynia i adnotację o treści: „NIE OTWIERAĆ - Konkurs na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bogatyni”. Za niewłaściwe oznakowanie kopert Komisja Konkursowa nie ponosi odpowiedzialności.
2. Oferty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Dokumenty przedłożone w odpisach lub kopiach muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem, przy czym potwierdzenie może być dokonane przez kandydata. Na prośbę komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
VII. Przewidywane miejsce i termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur:
1. Postepowanie konkursowe przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Radę Miejską w Bogatyni uchwałą Rady nr XXI/130/19 z dnia 30.09.2019 roku w sprawie powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
2. Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur nastąpi w Sali konferencyjnej Urzędu Miasta
i Gminy w Bogatyni przy ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia. Przewidywany termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur: do 30 dni od dnia zakończenia składania ofert.
3. O wyznaczonej dacie przeprowadzenia konkursu każdy kandydat zostanie powiadomiony indywidualnie.
4. O wynikach konkursu kandydaci zostaną poinformowani pisemnie w terminie 14 dni od dnia ostatniego posiedzenia Komisji Konkursowej.
Organizator zastrzega sobie prawo odwołania konkursu bez podania przyczyny.
Przewodnicząca Komisji Konkursowej
Krystyna Dudziak - Piwowarska