Bogatynia, dnia 08.04.2019 r.

Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia
ogłasza nabór kandydatów
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni

Ofertę na stanowisko Inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki komunalnej, może złożyć kandydat, który spełnia następujące wymagania:

  1. Wymagania niezbędne:
    1. posiadanie obywatelstwa polskiego lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
    6. wykształcenie wyższe o kierunku: zarządzanie ochroną środowiska, zarządzanie gospodarką komunalną, architektura krajobrazu, inżynieria środowiska lub pokrewne,
    7. posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
    8. znajomość regulacji prawnych, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie przyrody, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej.
    9. biegła obsługa komputera.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
    2. umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,
    3. umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
    4. umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się,
    5. sumienność,
    6. obowiązkowość,
    7. kreatywność,
    8. prawo jazdy kategorii B
    9. umiejętność czytania map
    10. nastawienie na rozwój osobisty i samokształcenie
    11. dyspozycyjność.
  3. Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:
    1. wykonywanie zadań gminy wynikających z ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie przyrody, prawa wodnego, prawa górniczego geologicznego;
    2. prowadzenie spraw w zakresie ochrony przed hałasem i wibracjami, odpadami oraz zanieczyszczeniem powietrza, wód i powierzchni ziemi, gospodarki leśnej;
    3. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki komunalnej, w tym:
      • utrzymanie czystości i porządku na terenach gminnych;
      • utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci oraz gminnych terenów rekreacyjnych, terenów zieleni i parków oraz obiektów małej architektury i urządzeń komunalnych;
      • utrzymanie gminnego systemu kanalizacji deszczowej i melioracji;
  4. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
    1. praca wykonywana w urzędzie oraz na terenie gminy,
    2. stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Ograniczona możliwość poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku (schody na piętro budynku). Budynek nie jest wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
    5. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
    6. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,
    7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    9. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
    10. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    11. kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
    12. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych stanowiąca załącznik do ogłoszenia (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych Dz.U. z 2018r. Poz.1000.).
  6. Informacje dodatkowe:

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni był niższy niż 6%.

    Wymiar czasu pracy: pełny etat.

    Początek zatrudnienia: po przeprowadzonym naborze.

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 19.04.2019 r. do godz.1400
    pod adres:
    Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni
    ul. Daszyńskiego 1
    59-920 Bogatynia

    w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni – Inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej”.

    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

    Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomione o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.

    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.bogatynia.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1.

    Data ogłoszenia: 08.04.2019 r.